#Sisältömarkkinointi2017

2017-03-17T22:31:13+02:00

Kävin tänään Hub13:ssa itewikin “Sisältömarkkinointi2017”-aamiaistapahtumassa.

Ihan vain osanottajana, vaikka tilaisuus siis striimattiinkin. Mutta joka härjillä kyntää, se härjistä twiittaa:

Piti yhdistää #striimaus/#striimi jotenkin myös tapahtumaan, joten valistin omia mahdollisia Twitter-seuraajiani (no, on niitä tällä hetkellä sentään 2070) sekä tapahtuman häsän seuraajia tapahtuman striimistä:

(Tuli sitten kyllä mieleen, että hm… jokuhan voi nyt ensimmäisen twiittini takia ajatella että se olen minä joka hommaa striimaa… Ei kyllä ollut tarkoitus, mutta mitenpä tuota nyt enää voisi (ei-)alleviivata…)

Jätin sitten twiittailun, mutta kuvailin kalvoja ja vähän muutakin lopputapahtuman ajan. Ja kotikonttorille päästyäni heivasin sitten koko kuvasatsin Flikcr-albumiksi, jonka loppuun sijoitin jopa “mainoksen” (eli harjoitin sisältömarkkinointia?(-:

</param> </param> </param></embed>

(Tuo Flickr-show-upotus kannattaa klikata kokoruutuun, että saa kalvoista selvää. Ja tätä blogausta naputellessa ei hajuakaan, kuinka kännykkäystävällinen Flickrin upotuskoodi on…)

Niin, ja pitihän tuo myös twiitata:

(Tuossa twiitissä Flickr-album on vain linkkinä.)

Sellainen oli siis meikäläisen #sisältömarkkinointi2017-päivä. No, vielä tuon oman viimeisen twiittini kommentiksi pistin tällaisen

Eipähän tuo twiittailu ja flickrailu tainnut #muuten kovin kummoista #sisältömarkkinointi2017:ää itselleni/Infocrea Oy:lle kuitenkaan olla:-). En nyt viitsi kuitenkaan katsella mainittujen palvelujen “analyysi”raportteja.

Kommentit